Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




tisdag 30 november 2010

Tutte snutte

Vide har sagt att han ska ge nappen till tomten....men nu börjar han tveka....jag har tänkt hela tiden men klart han ska lämna bort den. Men nu känner jag att det gå inte om han inte har bestämt det själv. Nu har jag en softare inställning till det där! Ger han nappen så gör han det för att han vill det....han ska inte göra det för att vi vill det. Man måste nog jämföra det med att sluta röka...sluta med godis....osv. Och hur lätt tycker vi vuxna att det är?!

Min mage är som en degklump!....liksom helt mjuk.....hoppas jag blir frisk snart så det blir lite friskis igen;)

Mina ögon svider av trötthet och jag har lovat att kolla på film.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar