Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




onsdag 24 november 2010

Test

Jag gjorde ett personlighetstest på nätet...men det gick tydligen inte att kopiera in resultatet...varför? Jag vet inte....Men jag är tydligen väldigt utåtriktat och empatisk och ser allt ur ett mänskligt perspektiv....plus att jag går alltid på känsla men föredarar att leva ett organiserat liv:)

Nu ska jag göra kaffe och börja slita i adventssakerna!:) Sen bär det ut i stormen för att hämta Vide. Han blir så gla när man kommer så han hoppar upp på en med benen uppe vid min hals...jag nästan tappar honom tänk med mina korta armar liksom.

Förut blogga jag inte alls.....(på grund av: tidsbrist, inspirationsbrist, graviditet, isoleringskänsla...hmm osv)....nu är det lite för ofta tycker en del;) Ni blir då aldrig nöjda! Huvudsaken man själv är nöjd med sig själv:) För det är man ju så ofta?!

Haha vet ni vad jag just kom på när jag satt och pilla med min hästsvans...minns ni det där föremålet man hade på typ 90-talet som var nån plast grej som var dyrt alltså "toppsitale" eller vad det hette....som man gjorde så hästsvansen vek sig inåt...haha Så ska jag ha resten av dagen:)

(Jaaaaa jag har TRÅKIGT idag)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar