Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




söndag 14 november 2010

Gardiner

Lovast bilder på mina alster. Billiga tyger från Ikea har förvandlats till gardiner i mina fönster. När jag kom hem sprudla jag glatt -Det blir billiga gardiner:) Med tanke på att jag fick massa tyg för under 100 kr. Karln - Ja om det blir gardiner så är dom billiga! Jävla pesimist:( Annars ville man höra....-Du är så duktig älskling! (Men det säger jag till mig själv i SMYG)

Vides rum! Han gillar dom skarpt. Fast en del hus är trasiga som han säger:)

Målade stolsitsar.....har faktiskt inte jag gjort....bara knäckte idén:) Och köpt stolsdynorna för 49 kr styck.

Så blev köket:) Svårt att få en bra bild. Som ni ser är det mörkt när vi äter frukost idag. Barnen vaknade tidigt så nu är det dags för promenad.
Tack till Jocke och Erika som köpte mera tyg åt mig eftersom jag hade köpt lite för lite. Brorsan tyckte dock att jag måste byta gardiner igen för snart är det ju jul. Jag som tyckte dom var juliga:) Jag är inte så mycket för tomtar och troll på gardiner, känns lite pasé.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar