Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




lördag 13 november 2010

Stor skillnad?!

Go kväll:) Barnen sover sen en stund. Har nyss kollat på så mycket bättre:) I helgen har här sytts gardiner...ska ta lite bilder i morgon när det är ljust så ni får se lite av min kreativa sida. Ok den finns inte...men ändå!

Sjulle ta en bild ikväll på mig och maken för jag tänkte att vi kanske måste uppdatera vårt bildgalleri på oss. Näe men svärmor ville ha en ny bild på barnen så jag tänkte hon skulle få en ny på oss oxå. Men herregud har det hänt mycket på tre år?!


Ja jag har blivit smartare;) Eller ja mörkhårig...men han till höger....?! Ja det är samma kille:)
Imorgon kommer bilder på hemmet! Som ligger på Bärnstensvägen som Vide är noga med att poängtera:)

4 kommentarer:

  1. Du är dessutom fruktansvärt lik din mor på andra bilden :)

    SvaraRadera
  2. Det var därför jag tveka in i det sista och färga det....:)

    SvaraRadera
  3. Äh, ni är så fina båda två så :)

    SvaraRadera
  4. Tack tack:) Känner mig mest sluskig när jag går här hemma och mamma lunkar!

    SvaraRadera