Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




måndag 22 november 2010

Några måsten:)

Säkert utan att veta om det så har ni längtat efter en liten "måste ha" lista by me:) Här är mina "vill ha" i vintermörkret!
1. Pälspläd, finnes på bla Ica maxi för ca 300 kr
2. Stjärnor:) I alla former, på täcken kuddar dukar och mattor som exempel.
3. Tjocka sockar, gärna stickade!
4. Leopardmönster...
5. Fina svartvita bilder på saker man tycker om

Dom här två tycker om varann :) Sötaste och finaste barnen!

Nu ska jag släpa mig själv in i duschen....jag har varit lite duktig och varit på jympa:) Lite egen tid. Men tycker det tar emot att åka hemifrån när det är mörkt och kallt:( Ikväll är det mitt favo tv program "våra bästa vänner" så ska det beställas lite grejor från nätet tror jag bestämt och då måste jag ha med mig min förmyndare för sånt får jag inte göra själv haha. (förra veckan hade jag råkat lägga en räkning i tidningsinsamlingshögen.....MISSTAG har jag sagt men det hjälps inte) Men jag tycker det är mycket VÄRRE när man skriver betalt på räkningar som man inte har betalat;) Så det dimper ner betlaningspåminnelser! Ja så har vi det här hos
Lyckliga Lantz.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar