Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




lördag 13 november 2010

Känslomässig landning

Det har tagit ett tag men nu känns det helt självklart och supernaturligt. Jag har två barn, familj, man, hus, jobb, bil, härliga vänner, linneskåp, matservis, tvättstuga, balkonglådor och leksaker över hela golvet. Med andra ord....VUXEN! Så in i helvete vuxen.....:) Året jag blir 30 närmar sig med blandade känslor. Har funderat mycket....tror det kommer bli en kris. Men en rolig sådan har jag bestämt! Och dom flesta vet att jag kan flytta berg med min VILJA. Den är enorm och ska så förbli. Jag ska inte ändra på något. Vi har alla mål, meningar, en inre röst som vi följer i livet. Nu börjar jag känna att ganska många saker är avbockade. Därför känns det lite läskigt.....vad kommer nu?! Men det kommer bli så mycket roligt tror jag!:) Vi får helt enkelt se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar