Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




söndag 14 november 2010

Systuga förtsätter.....

Linne skåpet är överfullt och jag har en tendens att samla på mig gamla stuvbitar....(tror jag fått det nedärvt...) Så det var dags att göra något åt detta. Idag var en perfekt dag för detta projekt. Förutom paus för att gå ut lite i skogen och leta pangare och mossa. Jag hittade också en liten gran som jag satte ute i zinkbaljan...det blev så där men nu är den där den är.

Vimplar till lillsmurfen! Det blev jätte mysigt tyckte han....då halkar inte jag....hur man nu ska tolka det?

Lilje fick ett påslakan av väldigt gamla grejor.....:) Jag blev väldigt nöjd.

4 kommentarer:

  1. Inte visste jag att du var så händig !!?? ;-)

    SvaraRadera
  2. Inte jag heller:) Det ska väl börjas nån gång!

    SvaraRadera
  3. Mäh, kom du ihåg när du sydde en rosa gardin till min lilla glugg till fönster? Du har ju alltid varit händig ;)

    SvaraRadera
  4. Haha ja nu när du säger det minns jag! Fan vad jag saknar att du inte bor här:(

    SvaraRadera