Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




tisdag 16 november 2010

Tillgodo

För första gången i världshistorien fanns det pengar tillgodo på mitt lindexkort när räkningen kom idag. Hur är detta möjligt??! Ja det finns ju en rad förklaringar....som grundar sig i medvetna val och slump skulle jag tro. För det första så har jag bestämt att jag inte kan handla bara för jag får en rabatt kupong för tex 30%...man får ju liksom ändå betala ju....(smart tanke va?) Sen så när man kommer ut ur hissen på nian.....jag åker ju alltid hiss då jag har barnvagn....så ligger både kappahl och HM innan Lindex och då har jag shoppat slut på orken där;) Så blir det att jag handlar på Lindex i Söderhamn....eftersom det är den enda affären där uppe....och eftersom vi vart lite krassliga har vi inte haft tid att åka helt enkelt. Allt har en naturlig förklaring.

Hur kan man inte känna att sin unge bajsat och att bromsarna på bilen luktar bränt??!! Två frågor som återstår att fundera över! Ja jag har ju valt han själv som pappa brukar säga:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar