Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




söndag 21 november 2010

Webmaster sökes

Intresserad någon? Ibland har man massa tankar om hur man skulle kunna förbättra bloggen...men jag har varken tid eller lust att fixa. Min kära man igår: "Det är så kul att du börjat blogga igen" och i samma andetag "hur kan du tjäna pengar på det där?" Ja bakom varje kvinna står en pengakåt karl:) Ibland får han mig att känna mig som världens sämstaidiotiska männsika för det är kanske något av det sista jag tänker på.....just pengar. Förlåt mänskligheten men jag prioriterar att lägga mina tankar på annat! Sen är min hjärna överfull och då får inte mera plats.

Igår satt jag och pilla framför datorn och funderade på julklappar till nära och kära. Så till mig själv såklart:) Mysigt nu när det börjar närma sig. Här hos M+P är förberedelserna (adventssysslorna) påbörjade. Med andra ord....."Jonte fixa det....jonte ta in det....jonte ta fram ljusen.....nej jonte inte så....OSV" Samma lika varje år;)

Sonen är i högform igår spelades bandy, lekte med morbror Jocke, åt massa mat och godis.....man hör sin inre röst tala....ikväll somnar han ovaggad....ja eller hur!? Men inte....efter så mycket bättre....då mormor lyckades hålla han stilla med 18 böcker...så var det dags för elefantdansen i ca en timme innan slagen hjälte somnade:) Jag jobbar stenhårt på att lägga ut film på denna dans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar