Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




tisdag 30 november 2010

Könt

(skönt) Var det att lämna varma stökiga lyan i bomhus och ge sig av mot city för klippning och shopping. Jag blev som piggare på vägen kan man säga. X antal tusen lappar fattigare sitter jag med datorn i knät på täcket i soffan. Känns helt ok. Håret är rejält trimat....blev som en hög med hår på golvet....:/ Men det känns bra....tror det kan vara lite praktiskt....längtar bara efter att få fixa det lite själv....

Efter frissan blev det en tur i city med bästa Linda. Jag köpte mest till mig själv medan Linda köpte julklappar. Typiskt mig....ego fokuserad:) Jaja men brallor, skor, scarf, eyeliner, nagelack....bara sånt jag behövde:P Så fick lillskruttan lite coola grejor hon med.

Blir så trött på butikspersonal i den här staden....noll trevliga....ungefär som att du är bara en kund i mängden....man blir förvånad om dom säger tack liksom när man betalat.

Ja såhär blev det iallafall!

Ta hand om er!! Och imorgon är det en ny postiv dag har jag bestämt!! Kanske får man träffa familjen Fernstedt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar