Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




fredag 5 november 2010

Jobbigt/lätt

Nu när vide är på höstlov så är det tydligen min plikt att hinna med att blogga lite. Nu har jag bara en unge att tillfredställa med mat, blöjor, sovning osv. Det är semester:D Man vaknar utsövd och är redo för dagen halv 7. Har funderat lite på att en del saker fixar sig så himla lätt med barn och andra är ett helvetets jobb. Det är säkert olika saker för alla föräldrar. En del saker går bara inte att få till fast man är säkert expert inom området. Alla barn har sina små egenheter och problem. Jag och lilje var till bvc häromdagen i spöregn för övrigt, hon hade vuxit och var hela 63,5 cm lång och vägde 6380 gram. Doktorn tyckte hon var blek, han läste i papprena att hon haft gulsot men det var ju när hon var nyfödd. Bara för du bor i ett solarium tänkte jag. Men hon var en stark liten tjej det gick knappt att undersöka lilla jäntan för hon var så spänd.

Igår var det shopping på schemat. Vi fick med oss en del grejor hem men vinterkläder till vide saknas:( Svårt att hitta nå riktigt bra.





Vide i sin nya tröja med toy story på. Favoritfilmen nr 1. Med Buzz och Oddy som vide säger.


köksgolvet kan man oxå mysa på!

Sitter i matstolen.
Ha det bra i höst mörkret!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar