Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




tisdag 16 november 2010

Vinter!

Trevligt med lunchgäster idag:) En hade väldigt brådis tillbaka till skolan och den andra åkte tillbaka till stallet när Lilje och jag gick och hämta "världens bästa storebrorsan" som han kallar sig själv:) Jag har lånat vides cd spelare till köket så man kan lyssna på Peter Jöbacks julskiva medan man äter, lagar mat, diskar och tvättar....alltså hela dagarna. Dagarna på dagarna är hela dagarna....haha jag älskar helenius hörna:) Sjukt roligt när han gör arga snickaren....min humor. Minns när vi var mindre när jag och Johanna lekte "härma folk" då och då. Vi var allt från lärare till familj och kändisar. Det var så sjukt roligt! :D

Efter dagis fick vide såklart för sig att vi skulle åka snowracer. Träningspass för mamma med andra ord, därför stannar jag inne nu och skippar jympan.

Lilje busar när vi eftermiddagsfikar.

Barnen efter en ute eftermiddag.

Full fart! Dålig backe....det var liksom inge glid!


Lill kämpen!

Brudarna Lantz myser i soffan:)
I kväll är det bara skit på tv bokstavligen...:( Igår var det mitt favo favo program....våra bästa vänner. Helt grymt.

Njut av den vackra vintern.....(och smyg börja adventsmys.......:P)

PÖSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar