Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




tisdag 23 november 2010

Snorunge

En hungrig gla lite donna hade jag till lunch dejt idag. Hon tog en förmiddagssovning på sisådär 3 timmar:) Men har mna lite förkylning på gång så är det bra med vila.



Denna skönhet damp ner i brevlådan igår....för att få mina premier....(vilket var därför jag tog tidningen...ooppps) måste jag bara betala räkningen så skulle premierna komma inom 3-5. Ja just det....3-5 vadå?? Veckor...dagar...år? Ja det återstår väl att se!

Julblommor är jag en trogen köpare till:) Älskar det....men iår...näe....jag orkar inte hålla på! I fönsterna blir det för varmt från elementen och på bordet för mörkt....sen bara skräpar det! Men kanske måste köpa nån i alla fall. Så är man borta en helg och då har dom just blommat då och vissnat lagom tills man är hemma igen:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar