Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




tisdag 30 november 2010

Två sekunder

Ont i huvudet och trött i kroppen....helt slut!! Blir inte bättre av att Lilje sitter och bröllar i sin gåstol! Vad vill dom då? Mamma vill att hon ska sova! Hon har sovit 2 sekunder på förmiddagen i två omgångar....en sekund utanför vides dagis och en sekund i bärselen här hemma....sen när jag la henne i sängen när min rygg nästan gick av så var hon hur glad som helst! Ge mig en bro....jag hoppar!! Ska barn jämt vara uppe?! Börjar bli kämpigt nu på dagarna när både lilje och vide är uppe och härjar hela tiden...sen är vaknar dom på natten i omgångar....man blir chockad om man får sova två timmar liksom!

Jag får helt enkelt hoppa över vila idag oxå:( Kanske måste ringa hem barnens far!

4 kommentarer:

  1. Men stackars dig!!! Jag fick mig en 1,5 timmars vila i soffan. Nu är det betalning av räkningar i sista sekunden som gäller, sen hämta timtenissan från dagis. Hon skulle promt ha tomteluva på sig idag :)

    SvaraRadera
  2. Man kan alltid lämna av iaf en av barna hos tanterna på Brynäs :)

    SvaraRadera
  3. Lät inge roligt! Hoppas att det vänder snart och att du blir piggare... snart dax att ge sig ut i kylan och hämta på dagis. Wilma har bestämt att vi ska åka buss hem idag (hela 3 hållplatser) och just nu låter det som en kanon idé =)

    SvaraRadera
  4. Bara hon somnade så blev jag piggare...:) Var nog stressad för jag skulle iväg.....

    SvaraRadera