Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




måndag 29 november 2010

Trött trött trött!

= JAG! En vecka nu....:( Ont i huvudet och ont i halsen...men händer inget mer liksom! Målet med dagen är typ att få en chans till att gå och lägga sig igen...:( Blir nog inte mycket bloggat i dag. Känner bara för att sova. Laddar inför morgon dagen då frissan står på schemat och värdefull egen tid. Hon bjuder alltid på godis....vilket är lite jobbigt när jag inte äter sånt!
Idag är jag negativ....men fan, dom dagarna måste ju oxå få finnas! Nyss var det lite bättre när Vide hade kryp träning med syrran....haha ni skulle sett....hon skratta så himla mycket....och inte kom hon framåt och då tyckte han att han skulle ta en krok och dra na framåt!
Men nu börjar lilje bli väldigt gnällig och trött och vide förstår itne att en del program bara går på tv och man inte kan bestämma när dom ska komma.

Ses i morgon kompisar:)

2 kommentarer:

  1. Jag tycker det är mycket trevligt att du uppdaterar så ofta nu för tiden :) Satsa på frisyren, den var jättefin! Kram!

    SvaraRadera
  2. Så bra att du tycker det:) Ja jag tror jag ska våga....! Lite nervöst dock! kram

    SvaraRadera