Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




torsdag 18 november 2010

Välkommen hem

fred på jorden, värme och kärlek....julsånger:) Man kan bjuda hem vem som helst främmling eller vän. Enligt dom flesta artisterna. Det är väl helt underbart! Inte konstigt att man vill fira jul hela december.

Jag skulle leta lite i mitt fotoarkiv....vilket är enormt....jag tar säkert minst tio kort om dagen på fin barnen. I alla fall skulle jag kolla om det fanns nån tomte bild på lill vide. Och då slog det mig vad mycket som hänt det senaste året....vide satt tex och bada i en sketen liten balja i ett äckligt badrum.... Man glömmer fort sånt och sätter upp nya mål...mänskilig överlevnad kanske.


Ikväll blir det födelsdagsmiddag i city men Bästa-Linda:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar