Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




lördag 20 november 2010

Jag se dé snöar

Super fint med snön:) Synd bara att lillan somnade så morgonen promenaden blev framskjuten.

Tips på bra handkräm nån? Mina händer har spruckigt på tusen ställen....är väl kylan kanske.

Jag måste bara få säga att jag tycker det är grönt skönt att det är något bra på tv på lördagar nu för tiden:) Dom har verkligen tänkt på oss stackare som inte kan vara ute i farten på helgerna...!
Men nästa helg tror jag bestämmt att jag är bjuden på partaj....men jag vet inte om jag ska gå?! Maken tycker absolut att jag ska gå!! Den här kommentaren " du behöver komma ut och roa dig" haha gör jag? Tydligen....:) Ibland är det bara så skönt att vara inne och mysa med barnen och lägga sig 22:24! VARJE kväll?! Det slår aldrig fel.....och jag tycker inte att jag har några rutiner!

Onödigt inlägg? I know:) Nu ska vi klä oss och ge oss ut i snön!

Glöm inte att köpa lördags godis idag hörni!

1 kommentar:

  1. Ja, jag har en bra handkräm. Skyddande handsalva från ACO! Japp, lika lyxig som den låter ;)

    SvaraRadera