Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




tisdag 23 november 2010

I form

Biggest looser finalen kollade jag på igår....f-n vad häftigt:) Fanns inte en chans att man kännde igen en del av dom. En karl hade gått ner från 130 kg till 80 kg. Sen några av tjejerna där hade gått ner från 130 till 110...är det ens jobbigt? Visst komma igång är viktigt och ändra sitt liv för att må bättre...men når man inte målvikten eller nära normalvikt så får det inte samma effekt på kroppen tror jag. Jag har några kilo kvar till min målvikt, eller så att säga normalvikt. Men hoppas att jag ska kunna sätta upp ett nytt mål sen, just för att inte hela tiden ligga på marginalen. Jag= målmedveten. För mig är det oerhört viktigt....! Jag kan inte bara tänka...."får se vad som händer"

Alla kan tror jag;) Jag kan varmt rekommendera LCHF och Annica Dahlqvists Blogg och hennes böcker.

Såg nu på malou att man ska tydligen ha nån slags gördel på sig som Hollywood stjärnorna:) Inte bara för att det ser bättre ut men också för att man får bättre hållning.

Stormar gör det här hos oss och jag har fått ont i halsen...:( Vila står som mål med dagen;)

Igår köpte jag en julklapp till mig själv;) Hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar