Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




onsdag 1 december 2010

Vackert!

Så sjukt vackert det är ute idag. Vide är lämnad på dagis....utan gnäll. Lite skeptisk var han för Viggo hade dragit honom i ögat igår:(

Fick ett väldigt roligt mail nyss....var ett sånt dära kedjebrev ni vet...som jag nästan aldrig öppnar....så var det en fjäril i pastell färger...och massa lov ord om en bra dag osv....sen under så stod det äh skit i fjärilen...detta gör dig gladare....så stod det en hög nakna karlar istället:) Säger inte vem jag fått den ifrån.....:P

Nästa gång jag åker till stan ska jag programmera in min hjärna på julklappar. Tycker det är svårare och svårare för varje år.....man ställer väl för höga krav liksom....vad vill den ha...? vad gillar dom? Liksom det ska vara något personligt...välbehövligt....överraskning...hur lätt kan det vara liksom? En del som man ger paket till bryr ju sig inte ens...säger knappt tack....eller ja det kanske var barn....och dom räknas kanske inte...?

Kramar från ett kallt mellan Sverige!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar