Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




söndag 19 december 2010

Skit natt!

Jobbigt med lilla Lilje som haft jätte hög feber i natt och spytt. Det är inte lätt att få i henne nåt och vi var tvungna att duscha henne flera gånger för att få ner den där jädra febern. Idag kan man ialla fall få fram lite leende från henne. Gud så jag saknade henne igår....hon bara sov....hon som är överallt hela tiden annars:) Nu hoppas jag starkt att det har vänt och att hon börjar äta lite snart.

Vide har åkt i väg med sin kompis Viggo och hans pappa till viggos favoritställe....leklandet:) Hoppas dom får trevligt.

För övrigt.....idag är det ingen vanlig dag för det är MIN födelsedag!
Ja och den får jag nog fira en annan dag:) Hoppas att vi piggnar till lite under dagen. Just nu känns huvudet tungt och ryggen värker efter att ha burit runt på lillan och sovit 2-3 timmar bara......

All kärlek till er!

2 kommentarer:

  1. 2-3 timmar.. Om du ska fortsätta såhär kommer du ju att sluta som Elin ;)

    SvaraRadera
  2. Snygg menar du?;) Jag var till och med tvungen att ta till lite chips mitt natten för jag hade inte ätit nån middag....:(

    SvaraRadera