Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




fredag 3 december 2010

Discofeber

En ljusslinga hänger i sovrummet som man kan reglera så att den blinkar. Värsta discot tycker Vide. Han hoppa i sängen så Lilje flög och de tyckte hon var jätte roligt, hon skratta så jag trodde hon skulle tuppa av:) Tror att en discovåg kommer svepa över landet efter Septembers deltagande i så mycket bättre. Hon är så snygg och duktig!

Vill ni ha lite sovrumms tips....? Tydligen så jobbar vårt undermedvetna när vi sover, så det är viktigt för sömnen hur man inreder i sovrummet. Helst ska man ha två av allting för att skapa en balans....så ska det bara vara naturfärger. Sen ska det vara en madrass i sängen annars kan man få ett dåligt förhållande. Jaja så sa en sovexpert på malou i alla fall:) Vi är verkligen behov av en ny bäddmadrass, en tjock....:) Mina höftben värker ner i madrassen...:(

Lilla skruttan äter på tomtevovven efter maten.
Här har vi redan börjat fredagsmysa med choklad och tomtemjölk! Ikväll blir det flygande jacob och klippning av grabbarna.
Imorgon ska jag och lillebror ställa in siktet på julklappar:) Tror jag har lite koll på vad jag ska köpa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar