Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




måndag 20 december 2010

Jullov

Morgonmys första dagen på jullovet hos familjen Lantz:)

Känns som man hade kunnat sova några timmar till....men nu är man uppe och då är det bara att ta tag i dagen. Det måste fixas julklappar och lite av varje. jag önskar jag kunde säga att vi var klar med allt...men det tror jag det är många som inte är.

Sjuka donnan. Igår åt hon lite men så spydde hon på kvällen....:( Hon är inte sig själv ännu....är lite svår flörtad.

Men lek blev det igår ändå.
Jag känner mig lite som Lotta på Bråkmakaregatan....."det här var en usel födelsedag"....:( Näe men det känns lite tråkigt att det inte blev nå kalas....jag som hade lagt på vita dukar och satt i röda ljus och gjort så fint och min egna sandelin (dvs utbildade konditor) hade bakat värsta bullkransen. Bittert la han in den i frysen igår. Nu är det dags för dusch.

Nu är det bara 4 dagar kvar tills tomten kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar