Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




söndag 12 december 2010

Lagom LYX

I helgen var det dax för att öppna första julklappen:) En tripp till Sundsvall med make, svåger och svägerska. En helg med shopping, hotell, julshow och julbord...typiskt bara att min jäkla förkylning oxå hade pakat ner sig i väskan:( Vi hade super trevligt! Skönt att få komma lite hemifrån och klä upp sig lite....

Näe jag går inte så här hemma....ni som trodde det:) Trötta föräldrar som är på partaj lägger sig tidigt...men det gjorde inte alla gäster....men till sist somnade man. men känner mig väldigt väldigt trött nu. Vårt resesällskap var på fin fint humör och körde oss så snällt. Nu kan detta lätt bli en tradition, tror jag alla fyra tyckte.
Lilje har haft det så könt hos mormor och morfar och Vide har hostat hos farmor:) Nu är vi hemma efter en osäker tur i peugeoten. Den börjar verkligen kännas utbytbar...men till vad?
Om jag hade råd skulle jag vilja ha en fräsig stadsjeep....;) Så man kan se lite cool ut i helst guldfärgad. Tror det skulle passa mig. Men nu ska den ju passa familjen också.....så det blir väl nån rymlig...billig familjebil....men vad ska man då ha?
Kram på er alla gobitar!

3 kommentarer:

  1. Vilken super snygg brud!! Undra när man får vara så där fin själv...??? Du vet vad jag tipsar om för bil, vi är verklign nöjda med våra skoda, mycket bil för pengarna!!!

    SvaraRadera
  2. På jul eller nyår kanske:) Ja vi ska börja titta runt lite....först måste man väl göra nån form av budget;)

    SvaraRadera
  3. Tack för en rolig helg :)

    Hälsar "dom"

    Kram

    SvaraRadera