Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




fredag 17 december 2010

Nu fryser den inte

Granen alltså. Vide klädde den så omsorgsfullt:) Jätte duktig. Men 17 så sne den är...men nu har vi pallat upp den mot väggen. Syrran kollar in så allt går rätt till.

Kryp område.

Kidsens mellis:)
Slutet på eftermiddagen var sådär kan jag säga. Vide har haft ont i ena örat idag så jag har varit observant så inge feber har kommit...men det är sådär på gränsen. 37,5.....det är lite feber på den dära termometern tycker jag. Fast ingen hög såklart. Så tillslut fick han alvedon så det inte ska göra så ont. När jag matar lilje med kvällsgröten så stter hon i halsen eller så ska hon till att spy....hon blev blå i allafall och jag fick panik och fick lägga mig på golvet bland spyorna.
Ja Lilje har forsatt spytt....och vide har somnat. Man funderar hur kvällen ska sluta. Dessutom strejkar tvättmaskinen och bilen:(
Nu väntar på spåret och skavlan i ett ny moppat hus.
Hoppas verkligen att er fredag är bättre än min:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar