Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




torsdag 2 december 2010

Hemkommen

Från valbo, har varit på mys med mina teamkollegor. Först var det party ljus visning. Jag hittade inte riktigt någe som föll mig i smaken. Lite svårt för prydnadsaker nu när man har en liten som snart kommer vara på allt. Sen blev det soppa :) Men fy så kallt det är ute! Jag har alltid täckbrallor och sånt på mig men det kunde jag ju inte ha nu. Om 4 månader ungefär börjar jag jobba. Känns ganska bra....intalar jag mig själv. Eller så här är det...jag jobbar jätte gärna....fast jag vill vara med mina barn oxå....men det går ju inte samtidigt. Men jag får pussa på dom på kvällarna och helgerna eller smyga ner i deras säng när dom sover och snoza lite....:)

Semsterplaner....ja vi hade tänkt och göra nån form av fjällentripp....vet inte riktigt vart....har frågat brorsan för ett tag sen om dom skulle med han skulle kolla upp det....det var nog över en månad sen....jag har inte hört nåt ännu....det blir väl en sån här.." nja...aaa jaaa mmm jag vet inte.." haha Älskar honom:) Hur som helst är det inget planerat ännu...men vi ska i alla fall ha en vecka semester och hitta på nåt skoj innan jag börjar jobba. Sen till sommaren så ska vi åka till Legoland...är planen...sen vet man ju aldrig vad pengar osv räcker till.


Imorgon får det väl bli nån form av inne aktivitet.....lite för kallt ute. Lilje lilla gumman fick ha dubbla overaller idag:(



Hoppas att morbror joakim kommer i helgen:)


Så här brukar det se ut då;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar