Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




torsdag 16 december 2010

Julbord

Får man idag om man jobbar på stans viktigaste arbetsplats....ja just det duro tapeter:) Här får man vara hemma själv och slita. Det har gått skapligt....jag har bara nästan spytt tre gånger....och nästan somnat två gånger och ätit en halv halv macka. Men lika gla för det är jag men gladast är nog räven! Jag har fått ställt in flertalet roliga dejter och aktiviteter pga av detta elände och jag håller tummar och tår varje kväll....imorgon vänder det. Men det är ungefär som när vi spelade basket i flickor-81 och möte topp lagen och låg under med typ 100 poäng och så lyckades vi få ner bollen i krogen så hör man Kjell Halvardsson från läktaren "Nu vänder det tjejer"! Ja eller hur.....:)

Man får leva på hoppet som farfar alltid säger.

Nu ska jag försöka äta lite mat. Tyvärr blir det inga bilder i detta inlägg för inga kort har tagits. Men blir nog några senare:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar