Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




lördag 25 december 2010

X-MAS

Ja så blev det julafton. Lilje har repat på sig och Vide var i sitt esse efter ha fått öppnat ett paket på morgonen med en radiostyrd bil med Buzz och oddy från Toy Story. I vanliga fall går vi alltid en morgon promenad men i år är det ju griskallt så det går ju inte:(
Jag och Lilje har gjort oss lite julfina.
Barnen myser i fotöljen.

Stora julkramen!
Efter maten kom tomten i vanlig ordning. Vide blev lite rädd men sen när han fick lite paket så släppte det lite. Men det var bara Lilje som vågade sitta i knät.

Massa fina saker fick familj och släkt igår. Tror alla blev nöjda. Jag hoppades på nå litet rött från maken men det borde man ha lärt sig att det var vantar i vanlig ordning. Men fina var dom;) Helt sjukt men jag tror jag fick allt jag önskat mig! Nattlinne, örhängen, muggar, klänning, sängkläder, parfym, sockar.....och säkert mycket mer. Barnen fick leksaker och jätte fina kläder.
Stor julkram till er från mig!:*

1 kommentar:

  1. Söt tomte ni hade dåå.. ;) Skicka vidare honom till oss nästa år!!

    SvaraRadera