Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




torsdag 2 december 2010

Julkalender

Adventskalender...tror det är väldigt svårt för barnen att förstå det där. Igår hade jag satt upp vides gran med massa paket som farmor har fixat:) Vide blev super glad! Fast han öppnade två paket i bara farten....det gör inget tycker jag. " Jag vill öppna ett till" jag: Ja imorgon när du varit på dagis. "Men jag har varit på dagis nu" Inte lätt inte....
Julkalendern på tvn känns ok tycker jag...men vide får kryp i kroppen och vill se på annat då!

Myshögarna

Igår satt jag och planerade min föräldraledighet.....fick ett mail från min chef som undrade när jag skulle komma och jobba...:) Av bara farten blev det planering av vår semester och sommarsemester! Annars är det ju jul man brukar planera så här års haha.

Klä er varmt idag!

2 kommentarer:

  1. Härligt att planera sommarsemester nu! Kan behövas när det är -20 grader ute, Brrr...

    SvaraRadera
  2. Ja precis:) I sommras var det så varmt så man kunde inte vara ute och nu är det för kallt:)

    SvaraRadera