Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




tisdag 17 mars 2009

Uppdatering från sjukstugan

Här har vi fortfarnade sjukstuga. Under min tristes idag så ramlade en liten ellos katalog ner i brevlådan. Såg några fina grejer faktiskt! Sen fyllde maken på lite artiklar han också. Men nu när vi skulle beställa verkade sidan hänga sig:( Får se hur det blir med den saken. Såg på tv idag att det är väldigt "inne" med safari kläder:) Och klänning var ett lämpligt plagg tyckte dom på sommaren....för det var bara och dra på sig den så är det färdigt! Visst tänkte jag....man behöver kanske trosor, bh, tights eller strumpyxor och en kofta eller jacka till i det här klimatet i alla fall;)
Provade en ny glass idag. Sandwich med chokladbitar i. Den var ganska lik vanliga sandwich glassen faktiskt så då kan man lika gärna köpa den:) Jag föråt mig på glass när jag var gravid så jag tycker inte att det är lika spännande att hänga i glass disken mera.

Vide äter middag i vardagsrummet.....middag och middag...några pasta skruvar.

Många tycker att jag är hurtig som har varit ute och joggat och gör situps osv:) Men nu har jag fått halsont så nu får jag ta det lite lugnt igen.

Jo kommentera gärna mina inlägg om ni vill :D
Dags för kvällsfika....köpte nya flingor, kellogs red berries får se om det kan vara nåt!

2 kommentarer:

  1. Hoppas ni blir friska snart

    Kramkram

    SvaraRadera
  2. så länge du inte skriver i min så tänker jag inte skriva i din

    SvaraRadera