Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




onsdag 18 mars 2009

Inte nu igen

Stackars lilla mig som har åkt på en rejäll förkylning. Fy vad less man bli känns som bara är frisk i några dagar sen är det lika igen. Idag har vart en sån dära mardrömsdag. När man bara vill lägga sig ner och gråta för att man är så trött men lille vide vill inte sova när jag var trött han sprang och titta till mig hela tiden när jag låg i sängen och hosta...så stängde han dörren hela tiden...så till sist somnade jag. Sen vakna jag av att han höll på att dra i några sladdar. Då hade han ju såklart bajsat så då var det full fart igen. Less som jag var så klädde jag på han och la ner han i vagnen så gick jag med bestämda sömninga steg raka vägen till lillica och köpte smågodis:D



Gissa om jag har int i magen nu:( Högst upp på bilden skymtar mitt snorpapper! Charmigt;)

Lillebror ringde faktiskt när jag kommit ut i solen så då blev jag lite piggare.
Vi har blivit bjuden på två födelsdagsfester varav en som vi inte kan gå på, typiskt. Gud jag tror jag somna mitt i skrivandet...känns som jag går på låg varv. Jag har tagit fram lax till middag...men tror itne jag orkar laga den själv idag. Jag skulle igentligen ha fikat med anna idag men jag kan ju inte visa mig bland folk! Så vi får ta det en annan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar