Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




söndag 8 mars 2009

Ok jag erkänner!

I går hade vi en riktigt hemma lördag. Jag och Vide gick upp tidigt och åt frukost sen städade vi lite och klädde på oss för att gå en morgon promenad. Vi gick inte så långt Vide blir så otålig i vagnen numera. Jag gick in förre killarna för att baka en kaka och den blev faktiskt riktigt lyckad till lördagskaffet:)

Vide sov middag jätte länge så då passa vi på att titta på film, patrik 1,5 såg vi. Den kan vi rekommendera. Jag hade ju sett den förut på bio:)

Härlig middag MacLantz:)

Sen gick vi till lill ica för att ladda upp med schlager snacks:) Jag kände mig inte så taggad till de här med andra chansen men det var ändå helt ok att se. Jag gilla ju Lili och Susis låt mest:) Sen måste jag väl erkänna nu att han i scotts ser rätt bra ut ändå. Hela tiden får jag höra - Maria det där är din stil, dansbanskille! Jag har totalt nekat! Men igår så var han ändå rätt fin:) Sen har den dära jädra låten fastnat på hjärnan! Så nå går vi hela tiden här hemma "gata upp och gata ner och motorn hackar....vi tror på ooosss"


I dag har faktiskt Vides Mo och Moffa varit här. Vi fikade sen drog vi hela gänget ut till valbo köpis. Där shoppa vi gardintyg, doftljus, utekläder till "Mos älskling" och lite kläder till mamman:) Sen passa dom på att spela lite boll med barnbarnet innan dom drog hemöver till snöiga Hälsingland.

Vides nya vind jacka och mössa:)


Jag fick också en jacka. Mamma tyckte den var ful men jag tyckte den var cool:P Men bilden kanske inte vart så cool:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar