Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




söndag 1 mars 2009

Brud helg:)

I helgen har "girlsen" vart här och gjort Gävle lite osäkrare och mera underhållande:) Lördagen började tidigt med shopping och lunch i city. Jag köpte ett par gosiga örhängen på Gina...som tydligen var så Jag enligt elin....tre fjärilar som hänger och dinglar i en liten ring. Men dom var söta faktiskt. Sen blev det en väldigt vårig sjal också och en tröja som jag idag blev tvingad att lämna tillbaka till min stora bevikelse för det var ett litet hål på den. Får se om jag hittar den på nåt annat gina kanske. Planeringen var att äta middag på stan på eftermiddagen men vi var helt slut och färdiga med stan halv tre så då glev vi hemöver för att slappa, ladda och göra lite sallad.

Brudarna i väntan på bussen!

Wärm och elin fixade i stort sätt matalgning själva och det blev riktigt en riktig smarig kyckling sallad med tsatsiki. Sen svirrade vi om och fixade hår mm och tittade på melodifestivalen. Tror inget riktigt blev som vi ville faktiskt. Brudarna gillade Johan Beckers låt som 17 och jag digga mest Anna och Maria. Killing me tenderly var helt grym låt tycker jag.....bäst i år enligt mig!
http://www.youtube.com/watch?v=fr7tAhUbeUA&NR=1


Elin och "arg" vinet! Passar med hennes nya rakare och ärligare image;)

Till den tillhör det att man kan säga lite hur som helst. Tänkte bjuda er på ett axplock:) Vi spela ett sånt dära partykortspel ni vet. Då fick vi upp frågan: Vem av deltagarna är slampigast och varför? MARIA.....jag: tackar tackar välkommen hit välkommen åter:) -Men du har ju för fan genomskinligt linne!! Jag: men ni sa ju att jag skulle ha det här?! -JAA
Efter massa surrande, dansande, drickande och fotografering gled vi ner till hartan. Vi var tidigt ute så vi slapp köa så mycket...målmedvetna tjejer;) Efter 2 timmar var vi less och tog en taxi hem igen. Vi drack massa te och småprata lite innan vi kröp ner. Eller ja tror wärm somna lite i soffan. Jag sov så himla skönt! Drömde en massa tok så klart.....micke och jejje haha, ja dom som var med igår förstår nog varför:) Elin drömmde att hon tvättade kläder i våran tvättstuga som inte hann torka! haha rolig dröm.


I dag var humöret på topp för alla utom wärm som kände sig bakis. Men tror hon pigga på sig innan bussen gick hem till Stockholmo. Finally har jag hittat 2 mössor. Vinterns stora dilemma. Jag gick mera på skönhet än snygghet!

1 kommentar:

  1. Efter en hulk i toan blev man ju fit for fight igen, somna som en sten på bussen hem. Lovade mig själv att jag aldrig med ska dricka. Kommer ju säkert hålla i sig till nästa gång det rycker i sprit och disco-tarmen

    //J

    SvaraRadera