Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




fredag 27 mars 2009

Innan stormen

Se INTE rallybrudar! Fy vilken dålig film. Ni vet en sån där film där det börjar krypa i kroppen för det händer liksom inget. Sen när man tror det ska hända något...så liksom är det jätte fjutigt! Näe titeln på filmen var nog det som var coolast.

Klart man får fråga vad jag gjort?!;) Men efter 5-10 gånger på en dag börjar man bli less på sin egen röst....städat, diskat, tvättat, plockat, duschat! Men ibland gör till och med jag spännande saker, keep them to my self!:)

I helgen ska vi på kalas, fest, planera fjällen resan och slappa lite! Jag var så sjukt sugen på taco fredag...men det skulle det inte bli fick jag just reda på:(


Hoppas just du får en underbar helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar