Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




måndag 30 mars 2009

Kalajs helg som slutat i krupp

Bilfärd med festis och lite choklad:)

Nu var det länge sen....miss me?;) Hehe på fredagkväll åt vi middag på oxelstigen...det blev gott trots att vi inte fick tacos:) Lillebror hade sin "mystiske" polare med sig, som föresten inte är så mystisk...mest rolig:) Duvis kom lite senare för hon hade after work med sitt glaziga jobb! Det blev kväller tidigt. På lördags morgonen plumsade vi en sväng för att sola lite, det var ganska skönt faktiskt.
Vide provar mos hårband och solbrillor!
Sen på eftermiddagens var det dags för att gratta underbara lillebror! Det blev sjukt mycket fika och tårta och massa släkt och vänner. Vide var så klart i sitt esse och sprang runt och runt hela tiden:) "Nu somnar han ovagad säger alla" Men näe....det händer aldrig! Jocke fick massa skjortor och t-tröjor, pressent kort, kokbok och pulsklocka. Vi hade köpt en ljusblå murarskjorta, den var lite tajt men till sommaren sitter den nog perfect;)

På kvällen var det dags för partaj hos duvorna. Kvällen var rättså lugn och trevlig men tycker dock att fotbollen var en partybroms men lampsläckningen var en höjdare. Sen drog vi vidare ner till city och det var inte bara vi kan jag säga! Jocke kom nästan i bråk, jag blev bortrövad på dansgolvet och taxiresan hem gick runt halva stan....:)

Duvan, Hanna och Helene. När grabbarna bara ville se fotboll surra jag, duvi och hanna vid köksbordet istället:) Jag visa ett mms på JT och måns....man kan säga dom blev lite avis!:D Han verkar poppis där uppe Zelmerlöv....det blev ett sus i ÅÅÅ när hans låt kom på dansgolvet.

Igår kan man säga att jag gjorde inte många knop! Var helt utslagen med värk i kroppen och huvudet. Vide har fått krupp och feber. Han ligger helt utslagen i soffan och sover efter besök hos farbror doktorn.
Snart kommer det nog nya bilder på pixen! Pövan tyckte vi skulle ha grillfest lite längre fram i vår, de skulle va kul:) Nån som är intresserad av att komma?!
Kram på er!!!:)

1 kommentar:

  1. Förstår att tjejerna blev avis på mig:)
    Vilken "underbar" bror du har... ;) (och underbara vänner)

    Kram
    Matmamma nr1

    SvaraRadera