Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




måndag 16 mars 2009

Ont i själen

Här hemma har vi sjukstuga...med små barn i hemmet blir det ofta så. Vide är förkyld med snorig näsa och hosta, kanske lite feber. Hela dagen har han belägrat vardagsrummet med sina "bulli" (filmen-teletubbies), bokstavskex och saft. Själv fick man sitta och titta på malou på datorn. Det gick ju bra det med. Vad gör man inte för dom små liven. Intressant tema den här veckan tycker jag, lite djupt, det gillar vi:) Nu känner jag att jag har pratat länge om att jag ska börja jogga. Men idag gjorde jag äntligen slag i saken. Så imorgon gissar jag att jag får belöningen-träningsvärk:P
Vide har vart lite knölig med duschningen på slutet! Men idag verkade det som han hade glömt bort det:) Tror han duscha i en halvtimme. Så hoppas det håller i sig han har ju badat också i helgen hos mo och moffa.

Nu ska jag ta med mig min josdrink och slå mig ner framför tvn. Måndagskram till er alla:)

1 kommentar:

  1. oj oj oj vad hurtigt!! Jag tränade faktiskt lite i skåneland ja me. Pilatesboll och en dansk träningsvideo:) nu är det bara att försöka fortsätta här hemma

    SvaraRadera