Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




onsdag 25 mars 2009

Under hökens vingar

Nu är det jätte sent klockan är nästan 11 på kvällen. Men jag har lovat mina underbara vänner att skriva lite;) Att det blev så sent beror på att jag fick en hejdundrandes huvudvärk på eftermiddagen som inte släppte för än nu.

Idag har det varit jätte soligt och härligt väder här:) Den riktigt värmde i väntan på bussen. jag har sprungit i city och köpt lite presenter till folk som fyller år här inom kort! Det blev riktigt bra presenter tror jag, det känns så i hjärtat i alla fall;) Så får jag passa på att gratta wärm som blev 28 idag hurra hurra! Hoppas hon fick nå fint till sist:P Hört rykten om att hon var lite besviken i morse.



Sen blev det lite grejer till mig och vide oxå på stan;) Jag behövde ett par nya mysbrallor...det är det dära knall rosa på bilden, samt nya tights. Resten var ren "jätte vackert och passar mig" impuls köp:P Uppe till vänster ser ni lite kläder från lindex till sonen. Sen så blev det lunch med gravida sara:) Det var trevligt och gott!





Vide fick prova sin klocka idag som han fick i dop present av "nuttan". Gud så stolt han var!! Goa vännen.



Vet inte vad det var idag men både jag och vide var jätte trötta när vi kom hem efter att handlat lite våfflor och sylt på lillica. Vi låg i soffan och tittade på lady och luffsen ända tills stefan kom hem utan att ha börjat med maten. Vide var så go och mysig så jag nästan somnade. Våfflorna blev i alla fall en riktig höjdare. Mitt maten fick vi dock gäster...men det var bara trevligt:) Anna och fredrik var i krokarna för att titta på ett hus! Hoppas dom köper det...riktigt nära här, skulle vara helt perfekt! Lilla Nova var lite blyg men vide härjade på som vanligt!
Idag när jag gick förbi en lekpark så sjöng några tjejer på EMDs låt från melodifestivalen...inte bara duvan som gillar dom:) Och så lekte som Under hökens vingar kom! Vilken färg?! Länge sen man lekte nåt sånt!
Nu ska jag äntligen få gå och lägga mig! Bloggen strula massa så jätte långt stycke försvann:(
Puss och kram alla vänner, släkt och läsare;)

1 kommentar:

  1. Allt blev bra tillslut. Vi missförstod varandra.
    Han mena att emot att jag gilla vagnen så mycket trodde han att jag skulle bli glad. Jag var orättvis å Eric fick aldrig förklara sig. Jag fick presentkort på nk så nu är det dags att leta solisar.

    SvaraRadera