Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




måndag 23 mars 2009

Helg i renoveringens tecken

I fredags kom farmor på eftermiddagen så jag drog iväg för att köpa tapeter tillsammans med maken. Sen när vi kom hem åt vi fläskfile med rotsaker i ungen.
Lördagen höll vi på hela dagen med att tapetsera vardagsrummet, farmor åkte hem på eftermiddagen så då gick jag och vide och handlade lite mat och godis:) Sen slappa vi hela kvällen framför tvn! Vi såg "jag vet vad du gjorde förra lördagen", gud så roligt det var!!! Det kan jag verkligen rekomendera. Igår blev vi i alla fall helt klara så på dan drog vi ut till valbo för att beställa soffan samt äta lite grann;) Vide somna ju såklart mitt i allt...så han fick en korv när vi var klara. Superhungrig var han...han grät när den var slut:( Stackars liten. Vide har piggat på sig och börjat fått tillbaka aptiten igen. Imorse sprang han här med skedar och skulle "upp" i stolen. Hela förra veckan så skaka han bara på huvet när man frågade om han ville äta nåt.
Vide målar:)

Vide myser till "lady och luffsen" som vi har sett flera gånger hela helgen:)

Nu har soffan kommit...men man måste ju skruva ihop skiten själv:S Det kan ju inte jag heller. Vet inte om jag törs välta den dära störrsta delen för då ligger väl jag under den;)

1 kommentar: