Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




torsdag 26 mars 2009

Pussar och ballonger

I morse blev det en liten promenad efter jag lämnat sonen på dagis...det var länge sen sist. Lyckades även köra med lite hantlar sen samtidigt som jag prata i telefon me lillebror som satt och väntade på farfar utanför banken. Efter att jag duschat och solen låg på huset och jag rocka musik här inne så blev det svin varmt så jag fick öppna altan dörren och vinden var så himla skön kan jag lova. Men sen när jag kom ut var det svin kallt.


Jag blev utan matlåda i dag för den blev stulen! Så jag fick svänga ihop en liten omellet;)

Sen blev det körigt för mig...jag bakade tiger kaka, video samtala "gotjejerna" i västis och samtidigt fick vi lek besök av Sara och Wilma:) Vide och Wilma busade på som bara den! Sprang runt bordet med varsin vagn och jagade varann sen blåste vi upp lite ballonger som dom bet på. Wilma lyckades som vanligt riva fram ALLA leksaker;) Nyfiken liten brutta!


Sen innan hon motvilligt åkte hem blev det kram och puss kalas!


Nu var det länge sen jag hade en "Hot and Cold" lista!
Jag bränner mig på....


Ljuset är det underbart!


Mitt nya nagelack...lite röd/rosa. En tjej på förskolan blev alldeles frälst och sa ÅÅ vilket fint nagelack:P


Web cam....roligt att kunna få se lite av kajsa!


Min makes nya frilla:)


Jag förfryser delar när....


nån säger...ja vad har du gjort idag då?! ""Skit i det du så lever du längre:P"" haha


jag måste plocka fram symaskinen för att fålla upp nån annans jeans:S


jag måste åka buss....den luktar så ila och är så varm!

Nu ska vi ha film kväll hos Lyckliga! Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Tar på mig frasen "Vad hag du gjort idag då?"

    SvaraRadera
  2. detsamma säger vi i västis så kul att få prata med Vide o dig (mest Vide) Imorgon kan vi agera barnvakt med skalman:)

    SvaraRadera