Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




torsdag 30 april 2009

Last of April

Hej hej alla valborgsfirare! En än gång får man be om ursäkt för alla stackars stavfel som kryper in i min blogg:P Men ni förstår vad jag menar det är väl det viktigaste;)

Idag har jag bakat kärleksmums med mormor och vide, shoppat på lindex, lunchat med underbara lillebror och norris, hängt lite i city och hälsat på farmor. Tänk vad man hinner med:)

Vide börjar bli lite gnällig antar det är en förkylning på gång!:( Man blir så less. Men doktorn säger att det är så det ska vara, man får väl lita på det. Igår fick Vide vaccin spruta. Inte ett pip ungen sa fast han hade en lång tjock nål in i armen:S Helt sjukt duktig hos doktorn:) Mamman tycker också att det är roligt att följa med till bvc;) Dom är så trevliga där! Nu väger han 10300 gram och var nog 81 cm lång.

Håller på att försöker få till en tjejträff...:) Så ni vet brudar! Men alla ska ju på olika saker hela tiden....är det inte flytt så är det utomlands resor eller nån unge som fyller år:P Men förslag på datum välkomnas! Igentligen är det JT som håller i det hela eftersom det är hos henne;) Sen så tycker jag att vi kan ses nåt på ursprungsorten under semestern! Eller är det bara jag som har lust till det:)?

1 kommentar:

  1. vi kan vara hemma hos mina päron, men ni alla verkar vara rädd för poolen.
    //Johanna

    SvaraRadera