Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




tisdag 21 april 2009

Söt i onödan

Intervjun blev på telefon istället. Det gick ju bra det med. Var trots allt lite skönt att slippa cykla in till stan för det är svin kallt ute. Men tror inte jobbet blir mitt för att helst skulle man ha erfarenhet av engelsk kundkontakt. Det har inte jag. Men annars är jag en jäkel på svenglska;)


Igår bestämde vi kulör till huset. Dom här färgerna blir det. Steam 11 på panelen och steam 14 på gavlar mm, för den intresserade;)



Nån som känner igen huset? Det är ju vårt tidigare boende jö!

Vi funderar ju på ny yttedörr...men satt och tittade lite igår och den jag fasta för så väldigt dyr ut!:( Så det blir inte nu känner jag! Då åkte vi till rusta istället en sväng, fy vad mycket skit grejer det finns på såna butiker men nåt lyckades vi få med oss hem utöver varsin glass;) Vide fick tandborstar och två muggar till, maken fick strumpor och jag en ful vaxduk!

Nu ska jag ta tag i vårt skitiga hem och försöka ta mig ut för lite luft sen!

Jo en liten favorit parti från Barnen i bullerbyn.....
Johan i kvarn: Det synd om Näcken han kommer aldrig till himlen....
Lasse: Men de gör du johan
Johan i kvarn: Ja det är ett som är säkert de!

Ja nu nog om film tips....i morse såg jag Lotta på bråkmakargatan! hihi

1 kommentar:

  1. en liten parantes, tror vi har lika kofta på oss idag, Rea på lindex eller?

    SvaraRadera