Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




måndag 20 april 2009

Tröttsamt

Vide är hemma från dagis idag...han kändes så hängig i morse men verkar lite piggare nu. Hoppas det håller i sig så det inte är nåt ytterliggare på gång i sjukdomsväg.

Jag ska passa på att fixa med lite papper nu när han sover och 10 kg tvätt:(

Altan jobbet tuffar på;) Nästan hela trädäcket är lagt, stacketstolpar är klara men inte på plats ännu. Grannarna tycker det ser lovande ut! Det är ju bra. Vi ska väl försöka bli klara i helgen som kommer. Men har kommit fram till att allt inte kan bli klart innan vi målat om huset....så den som väntar på slutresultatet får vänta till sommaren. I eftermiddag ska vi glida iväg och kolla på lite kulörer till huset samt dörrar. Måste ju se sig om vad som finns. Viktigast är förråds dörrar.

Men vad är det med vädret det är så kallt så man ser ut som en jordgubbe i ansiktet när man vart ute...helt röd och skorvig. Mina händer är dessutom fulla med torrsprickor! Nu vill jag ha värme;)

Imorgon är det dags för intervju för ett sommarjobb. Jag känner mig inte minsta nervös men det kommer väl. Jag hoppas det blir nåt av det. Ni får hålla tummarna för mig! Kan nog behöva hålla halva sveriges tummar i dessa tider.

Jag återkommer med lite bilder sen på bygget och annat!

Kram så längen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar