Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




fredag 17 april 2009

Punka

I morse när vi skulle cykla i väg till förskolan hade min fina svalan fått punktering! Mitt enda egna transportmedel:) Fick benda ner Vide i vagnen istället.....den är inte lika poppis som att åka cykel kan jag lova. Får be nån fixa den i helgen;)

Igår tittade Anna och Nova förbi på lite bullar och lek. Vide och Nova spelade lite bandy faktiskt:)

På kvällen var vi jätte duktiga och la ut lite grejs på blocket som vi inte har plats för och fixade med lite papper. Blev dock lite ångestpapper kvar att fixa. Om ni behöver sommardäck, hatthylla eller en gamal innetoa dörr så kan ni titta in på blocket.se!

Jo igår provade jag den dära nya glassen magnum temtation eller nå....den ljusa varianten. Nja tyckte jag!

I helgen blir det röjning av framsida och köpa virke som gäller. Ska bli spännande:) Mormor och Morfar kommer ner och hjälper till....eller ja dom kommer i alla fall;) Ska försöka lura puddingen och baka kubb....dom brukar vara sjukt goa.

Näe nu är det väl dags för morgon kaffe;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar