Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




onsdag 8 april 2009

Snart påsk helg

Här hemma fuskar vi som alltid inför alla stor helger. Vi är oftast bortresta över dem så då kan man passa på att små fira lite i all enkelhet. Det blev hembakad pizza och påskägg:D Jag fick detta av mina killar:


Hårinpackning och deo! Jag har risigt hår och armsvett;) haha

Stefan fick den här fina mössan men den valde han själv:P Jag värmer upp den med min nya hårfärg:) Den här t-tröjan slank ner av bara farten när jag handlade en födelsedags present till gammel bästisen från oxel.





Det gick faktiskt bra hos min nya frisör. En ung söt tjej i svart hår men sjukt vita armar och lite hängig klädstil. Resultatet blev ju bra men 17 sån tid det tog....hon hade ingen riktigt snits på det där med slingpaketen. Men plus i kanten för att jag fick tre chokladbitar och extremt gott kaffe samt skvaller tidningar under tiden.

Målat lite fler djur på vides tavlor....jag är inte jätte nöjd men men.

Nu till pövos favorit del på min blogg...eller det enda han läser;) Ute vs Inne!

In i hettan med:P

Påskägg med fina saker i! En liten fin gåva till nån man tycker om eller om man är bortbjuden på middag....det värmer alla så här i förkylningstider och efter den snöiga vintern.

Skinnpajen ;) I alla dess former!

Färg glada dojor! Våra fötter ska spraka i regnbågens färger i vår.

Ner i isvak med:(

Arbetsplatser som ger sina anställda påskägg fyllda med godis! Bara för att jag inte fått nåt;) Näe men det är väl inte så bra. Ge bort en fin blomma istället!

Sjukdomar.....nästan alla är förkylda eller andra åkommor!

Krävande vänner och släktingar! Kan inte alla bara rå om varann och vara glad för den tid man får tillsammans utan att klaga?

Ha en mysig kväll!! Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar