Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




måndag 6 april 2009

Tillfrisknad och mera skor!

Äntligen verkar vide vara lite piggare. Han tog världens sov morgon så frukosten blev nästan överhoppad! På vägen till affären stannade vi på lekplatsen och åkte ruschkana typ hundra gånger. Det var soligt och skönt ute så det passade ju bra. Idag har vi varit lite nyttiga och åt frukt på vägen hem istället för choklad.

Vide ute på den ostädade altanen och premiär för vår jackan;)

Ivrig unge som klättrar upp i diskhon. Jag lagade köttfärsås och spagetti, fick sånt sjukt begär efter det idag så jag var bara tvungen att laga det. Vide åt faktiskt bra men sen slängde han spagetti runt omkring sig. Så efter maten var det bara att sanera hela köket! Då passa jag på att ta hela huset;) Vide slet och rev i ALLT och slog på saker men mitt när jag var som argast så ringde sara och det var tur för då lugna jag ner mig:) Wilma som också vart förkyld med feber hade blivit frisk nu så det var skönt så kan dom busa nån dag små kompisarna!

På eftermiddagen blev det en tur till hemlingby köpcentrum. Jag hade blivit lovad att titta på nya skor. Dom här blev det! Hitta ett par supersnygga med klack men jag fega ur....kändes för dyra med tanke på att jag inte använder sånt så ofta:(


Jag har fått klagomål om att det är så mycket stavfel på min blogg....:( Men jag har lite problem med sånt, men det gör inget för jag är bra på så mycket annat;)

1 kommentar: