Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




tisdag 7 april 2009

Systuga

Här ikväll har vi sytt som bara den. Eftersom maken är halv dvärg:P så måste alla byxor läggas upp...men det fick han göra själv. Själv så fixade jag kjolen som jag pratade om. Det blev så där.

Förre ovan och efter nedan:)

Tyget var lite svårt att sy genom att det var stretch tyg...men tror jag kommer använda den mera nu i alla fall.

Nu ska jag hoppa in i duschen och så ska jag passa på att pigga upp mina naglar lite...känner för nån vårig färg:) Eller ja allt är ju bättre än avskavt.

I morgon ska jag få färga om mitt hår....tror jag!! Eftersom det vilar en förbanelse över mina klipp/sling tider så vågar jag inte tro att det blir av förns jag går därifrån. Min vanliga frisör är gravid med foglossning så hon har inte tid för mig längre och ingen annan på salongen heller...blev lite less. Så nu har jag bokat tid på en annan salong i hopp om bättre lycka där. Vi får allt se i morgon kväll hur/om det blev nåt;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar