Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




lördag 11 april 2009

Lugna favoriter

Solen skinner idag på påskharensdag:) Jag försöker ägna mig åt lugna aktiviteter dagen till ära. Inte ens en promenad ska jag avverka. Jag har badat fötterna ute i solen och lyssnat på en lugna favoriter skiva. Skivsamlingen här på oxel är väl kanske inte den mest update! Nu ska jag läsa två tidningar som jag skickat maken att köpa....plaza och elle fick jag just veta att det är. Han ska tvätta vår lila/blå skitiga pärla med glastak.

Igår var vi i Långvind på Påskmiddag! Vide tyckte det var jätte roligt att leka med farmors dockor....mest fascinerad var han över att en docka hade en tutte:) Den stoppade han i och ur hela tiden. Goa lillen. Rätt mycket choklad slank det ner också i så väl mamma som son:(

I torsdags lekte han på kvällen med "kocke" jädrar var dom sprang och lekte kura gömma:) Kändes som vide aldrig ville sluta. Mat fick vi också förstås och varsitt påskägg! Ja dom är nog slut nu.

På eftermiddagen ska jag slinka över till 12an och gratta Kajsas mamma som blir 28år i morgon! Sen blir det Påskmiddag ;)

Ha en GLA PÅSK!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar