Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




fredag 24 april 2009

Välkommen till världen Lukas

Igår kom wilmas lillebror till världen. Jätte söt liten rund kille:) Man längtar lite nu tills vi får träffa honom. Allt hade gått bra men sara tyckte det var tråkigt att bara ligga ner en hel dag efter snittet.

Ja en liten rättelse från igår....jag mådde illa. Fast alla som läser min blogg är så vana mina stavfel;)

Idag har vi ganska fint väder faktiskt! Men jag tror jag hoppar motion idag i och med att jag känner mig lite halv dålig. Fast skulle dock behöva ta mig till lillica för att handla lite lunch. Igår åt vi pannkakor och jag tror inte det blev några kvar. Vide åt faktiskt han med. Han vill bara ha socker på....:( Vi tog inte ens fram glass för då äter han bara glass.

På eftermiddagen är det storhandling som gäller! Det är helt tomt här hemma på det mesta. Så kasnke man äntligen ska få kolla på lite blommor till trädgården.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar