Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




torsdag 14 maj 2009

Svettigt

Igår fick vi äntligen träffa lilla Lukas:) Jätte söt liten kille. Titta jag har vanan inne;)

Storasyster Wilma blev jätte glad när hon fick träffa Vide, men ingen hade ju berätta för henne att han skulle ha sin pappa med sig! Han verkade ju lite läskig...eller ja mera jätte farlig...så då var hon tvungen och skrika lite och titta lite försiktigt på han;) Men sen efter en stund gick det hur bra som helst. Tror att leken med Vide tog över handen:) Men det såg lite svettigt ut med två småttingar....när lillebror blev hungrig mitt i allt! Men sen lugnade allt ner sig och blev frid och fröjd:)


2 åringen med sin favo present:)


Titta så skönt han sover:) Men helt plötsligt hade han ögonen öppna fast han sov...han kunde till och med prutta i sömnen! Inte dåligt.


Dom här två satt inte still många sekunder! Sprang och sprang....vide ramla rakt in i väggen en gång, men det gick bra.

När bild på lille Fernstedt:)

Sen när vi skulle åka hem blev det pusskalajs:)

Nu sitter jag här helt svettigt efter min lilla jogging runda! Tror jag tog på mig lite för mycket kläder, men idag blåser det väldigt mycket här hos oss. Efter duschen ska jag försöka städa garderoben...har sagt det hela veckan...men måste verkligen...ligger mera på golvet än på hyllorna:P

Ha en bra torsdag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar