Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




tisdag 19 maj 2009

Projektet igång

Go kväll! Nu är hustvättnings projektet igångsatt av pappa och stefan. Det verkar flyta på bra så här långt. G farfar olle har lämnat marmaverken för att vara lite delaktig på bärnstensvägen:) Han provar alla stolar kan man säga, just nu tittar han på fotboll. Idag fick morfar hämta vide på dagis då jag var inne i city på äventyr. Intervju, jobb och lunch på Java:) Jag har blivit så bra på att cykla fort...nu tar det bara 24 minuter till stan inte dåligt.


Morfar vinglar uppe på en stege:) Imorgon blir det målarställning som tur är.

Här sitter han bra:) Förra veckan hade vi G mormor i samma position.



Den här rymd människan ska man va gift med:S

Ja är det nån som känner för att ta fram målartalanger är ni varmt välkomna!

1 kommentar:

  1. Måla vet jag inte om jag vill men vi kommer förbi och säger hej.

    SvaraRadera