Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




söndag 24 maj 2009

Färgen dansar upp

Så vi har arbetat idag....helt slut och jordig sitter jag vid datorn...hihi. Har nyss planterat ner alla blommor som jag och puddingen handlat på plantagen och blomsterlandet. På vägen till kassan sa puddingen undra om jag blir utlöst härifrån?! Men hon hade råd i alla fall. Lite kung i baren varning fast med blommor;) Vi hade hela bilen med blommor med oss hem och tror mamma valde blomkrukor med mer omsorg än hon valde pappa faktiskt! Tog sjukt lång tid och så var det typ 30 grader varmt i butiken så jag och vide öppnade en loka där inne:) I går när vi var och handla mat på Ica så fick han en banan sen la vi bananskalet i chips hyllan.....vi är så himla busiga. Äh lite banan kan dom gott bjusa på tycker jag.


Trött mormor och trött vide väntar på maten.
Jag är till och med lycklig när jag målar:P Näe det var faktiskt lite jobbigt....jag fick måla övredelen och gissa vem som målade längs marken?! Än så länge har vi varken sett "målarchefen" på stege eller målarställning. Pappa längta tillbaka till sitt jobb idag där han får bestämma och köra med alla andra:) haha

I morgon ska jag in och arbeta lite på mitt gamla jobb. Jag som hade tänkt varit hemma och ta igen mig efter helgen bravder och busa med Sara och hennes kids;) Men vi kanske tar det efter arbetet eller en annan dag.
Nu ska jag hoppa in och duscha av mig och sen lägga mig i soffan med lite godis....det är jag verkligen värd!
Söndagspuss:)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar